Måns Zelmerlöw - Heroes

 

嗨嗨嗨這裡又是尼莫##
現在我是八年級(國中)
我們學校都會舉辦「英語歌謠」比賽、
我們班就是選這首XD 而且還是我推薦的#
我覺得這首很簡單、又很有魄力、很適合我們班這樣。
一起來聽聽吧 :)

-------開始拉-------

 

 

Don't tell the god I left a mess
別告訴任何人我留下了一個大麻煩。

I can't undo what has been done
我沒辦法解決這些已經製造的錯誤。

Let's run for cover
咱們一起逃走吧。

What if I'm the only hero left
如果我是唯一能挽回一切的英雄呢?

You better fire of your gun
你最好準備好你的武器。

Once and forever
只有一次的機會。

He said go dry your eyes 
他說、停止哭泣吧。

And live your life like there is no tomorrow,son
且好好的過每一天,孩子。

And tell the others
且告訴其他人。

Go singing like a hummingbird 
把這一切像蜂鳥一樣迅速傳遞。

The greatest anthem ever heard
編織成你從未聽過的美妙歌曲。

 

We are the heroes of our time
我們是這個世代裡最偉大的英雄。

But we're dancing with the demons in our minds
但我們在腦海裡卻與魔鬼共舞著。

We are the heroes of our time
我們是這個世代裡最偉大的英雄。

 Heroes-oh-whoa

But we're dancing with the demons in our minds
但我們在腦海裡卻與魔鬼共舞著。

Heroes-oh-whoa

 

The crickets sing a song for you
當蟋蟀為了你而歌唱。

Don't say a words, don't make a sound
別說話、也別發出聲響。

It's life creation
那是生命的挑戰。

I make worms turn into butterflies
我使毛毛蟲蛻變成蝴蝶。

Wake up and turn this world around
醒來就把世界變成一個、

In appreciation
充滿溫暖的世界。

He say I never left your side
他說我絕不會離開你。

When your were lost I followed right behind
當你迷失自我時,我會馬上幫你導回正途。

Was your foundation
這是一切的源頭。

 

Go singing like a hummingbird 
把這一切像蜂鳥一樣迅速傳遞。

 

The greatest anthem ever heard
編織成你從未聽過的美妙歌曲。

 

 

We are the heroes of our time
我們是這個世代裡最偉大的英雄。

 

Heroes-oh-whoa

 

But we're dancing with the demons in our minds
但我們在腦海裡卻與魔鬼共舞著。

 

Heroes-oh-whoa

We are the heroes
我們就是英雄。

(We keep dacing with a demons, you could be a hero)
(我們持續跟著惡魔戰鬥,你也可以是英雄)

Now go singing like a hummingbird 
把這一切像蜂鳥一樣迅速傳遞。

 

 

The greatest anthem ever heard
編織成你從未聽過的美妙歌曲。

Now sing together...
一起來歌唱吧。

 

 

We are the heroes of our time
我們是這個世代裡最偉大的英雄。

 

Heroes-oh-whoa

 

 But we're dancing with the demons in our minds

但我們在腦海裡卻與魔鬼共舞著。

 

 Heroes-oh-whoa

 

We are the heroes
我們就是英雄。

 

--------哈拉區---------

今天要上來看我的部落格時,

人氣居然已經83了啊啊啊QHQQQ。

超感動的ˋˊ

破百之後要來發一篇長長的感謝文#(別阿

 

如需轉載,請標明出處。

 lyric by 尼莫。

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 尼莫 的頭像
    尼莫

    尼莫的音樂小餐館

    尼莫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()