Ellie Goulding - Something In The Way You Move


今天一直在猶豫、
到底是要翻On my mind還是這首#
因為兩首都超好聽的www
在艱難的抉擇下選了這首:)
順帶一提,人數破百了啊啊QHQ
感動到哭噴#。

-------開始拉-------

 

 

It's the strangest feeling
這是一種最奇怪的感覺。

Feeling this way for you
每次遇見你就會有這種感覺。

There's something in the way you move
那就存在在你的一舉一動中。

Something in the way you move
那就存在在你的姿態裡。

With you I never healing
跟你在一起,我的傷口永遠不會好。

It's heartache filled with you
對於所有的回憶都感到痛心。

There's something in the way you move
當你移動時,我總是會發現些甚麼。

I don't know what is you do
我不知道你對我做了些甚麼。

Now I'm knowing your body ain't good enough for me
現在我知道了,你根本配不上我。

But this heart is open, bloodstains on my seelve
但在我了解前,我的心早就受了創傷,血流滿我的袖口。

When our eyes meet, I can only see the end
當我們視線對上,我只能看到愛情的終點。

But tonight I here yours again
但今晚,我又看見那悲慘的結局。

 

But tonight I gonna lose it all
但今晚,我會失去一切。

Playing with fire, I was the first to fall
就像徒手玩弄火焰,我就是那第一個墮落的。

heart is sinking like a cannon ball
我的心就像鐵球班沉入無底洞。

Baby, kill me, what you waiting for?
寶貝,你在矜持著甚麼?

 

Something in the way you move
你的一舉一動都讓我感到熱愛。

It 's something in the way you do it
在你身旁總是有種感覺。

It 's something in the way you move
當你向我走來,那感覺依然會出現。

Oh

It 's something in the way you move
在你的舉手投足間,都能清楚感受到。

It 's something in the way you do it
一直希望你就持續做著,別停下。

It 's something in the way you move
一直這樣別停下。

 Oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

There's an evil night, the stars don't shine tonight,
這是個邪惡的一晚,連星星都沒閃耀。

It 's something in the way you do
這就從你的行為開始。

It 's something in the way you 
就這樣開始了。

Push me closer, futher
把我拉近,又把我推開。

Break me just enough
你已經傷的我夠深了。

Your lies always seem so true
你的謊言總是說的這麼真實。

There's nothing left for me to lose
已經沒有任何東西是我輸得起的了。

There's no one thing I can do to change your ways
我已經沒任何辦法去改變你的思想了。

But I can't sit back and take the lonely days
但我也無法離開你,繼續過著孤單的日子。

When our eyes meet, I can only see the end
當我們視線對上,我只能看到愛情的終點。

And tonight the rains pours again
然而今天,思念你的感覺又沸騰而萬劫不復。

 

 

But tonight I gonna lose it all
但今晚,我會失去一切。

 Playing with fire, I was the first to fall

就像徒手玩弄火焰,我就是那第一個墮落的。

 heart is sinking like a cannon ball

我的心就像鐵球班沉入無底洞。

 Baby, kill it, what you waiting for?

寶貝,你在矜持著甚麼?

 

 

Something in the way you move
你的一舉一動都讓我感到熱愛。

 It 's something in the way you do it

在你身旁總是有種感覺。

 It 's something in the way you move

當你向我走來,那感覺依然會出現。

 Oh

 It 's something in the way you move

在你的舉手投足間,都能清楚感受到。

 It 's something in the way you do it

一直希望你就持續做著,別停下。

 It 's something in the way you move

一直這樣別停下。

 

 Oh

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

But tonight I gonna lose it all
但今晚,我會失去一切。

 Playing with fire, I was the first to fall

就像徒手玩弄火焰,我就是那第一個墮落的。

 heart is sinking like a cannon ball

我的心就像鐵球班沉入無底洞。

 Baby, kill it, what you waiting for?

寶貝,你在矜持著甚麼?

 

 

Something in the way you move
你的一舉一動都讓我感到熱愛。

 

 It 's something in the way you do it

 

在你身旁總是有種感覺。

 

 It 's something in the way you move

 

當你向我走來,那感覺依然會出現。

 

 Oh

 

 It 's something in the way you move

 

在你的舉手投足間,都能清楚感受到。

 

 It 's something in the way you do it

 

一直希望你就持續做著,別停下。

 

 It 's something in the way you move

 

一直這樣別停下。

-----哈拉區-----

之前都沒什麼發文QHQ
深感抱歉啊阿啊,實在是對不起#
日後會多更新的:)))

 

如需轉載,請標明出處。

 lyric by 尼莫。

 

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 尼莫 的頭像
    尼莫

    尼莫的音樂小餐館

    尼莫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()